Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

FORMAT-AB

OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIAD. USŁUGI HOTEL. CZ.1

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

BEATA SAWICKA (RED.), FORMAT-AB, 2019, 9788389184856

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w...

Przejdź do pełnego opisu
40,37 zł
Cena w innych sklepach: 45,00 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 3 dni

Kod produktu: 9788389184856

Opis

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

AUTOR BEATA SAWICKA (RED.)
TYTUŁ OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIAD. USŁUGI HOTEL. CZ.1
WYDAWCA FORMAT-AB
ROK WYDANIA 2019
FORMAT 170 X 240 MM
OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA
ILOŚĆ STRON 216
EAN 9788389184856
Znajdź podobne według klucza:
(345685)

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz


Darmowa przesyłka 

 Na terenie Polski dla każdego zamówienia powyżej 250 zł

Bestsellery